maanantai 30. kesäkuuta 2014

Kiltein hevonen, jolla olen ratsastanut

Aika jatkaa hevoshaasteen parissa! Hiemanhan tuossa ehtikin vierähtää edellisestä haastepostauksesta. Mutta nyt jatkuu. Eli kiltein hevonen, jolla olen ratsastanut.
Jouduin miettimään tätä pitkään, sillä tiedän niin monia kilttejä hevosia. Päätin kuitenkin tarkastella kokonaisuutta. Yksi kilteimmistä on epäilemättä entinen vuokrahevoseni Lasse, mutta kuitenkin kaikista kiltein hevonen, jolla olen ratsastanut on kahtena kesänä leirihoitsunani ollut torinhevosruuna Vapper. Isosta koostaan huolimatta se oli ihanan kiltti nallekarhu, joka oli myös ratsastaessa hirmu kiltti. Muistan kun harjatessa löysin Vapperin "Sweet spotin" sen kaulasta, siitä kun rapsutti niin se ei tiennyt miten päin olisi, kun tuntui niin hyvältä. Ojensi aina päätään vaikka millaisiin asentoihin kun siitä rapsutti.

Minä ja Vapper leirinäyttelyissä.
Hoidin Vapperia siis Vuohimäen ratsastuskoulun kesäleireillä vuosina 2004 ja 2005. Kävin myös Vapperia moikkaamassa aina silloin tällöin Savonlinnassa käydessäni, mutta muistelisin että se myytiin sitten toiselle ratsastuskoululle.

Minä ja Vapper, helmikuussa 2005.
Ihana hevonen, josta on paljon hyviä muistoja!


Jo tehdyt:
Päivä 1 Ensimmäinen hevonen, jolla ratsastin
Päivä 2 Ensimmäinen hevonen, jolta putosin
Päivä 3 Ensimmäinen hevonen, jolla ylitin esteen

Päivä 4 Hevonen, jota ikävöin eniten
Päivä 5 Haastavin hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 6 Kiltein hevonen, jolla olen ratsastanut

Tulevat:
Päivä 7 Hirvein hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 8 Hevonen, jonka selkään vielä haluaisin päästä
Päivä 9 Ensimmäinen lempiponini
Päivä 10 Hevonen, jonka kanssa olen kehittynyt eniten
Päivä 11 Hevonen, jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä
Päivä 12 Uusin hevostuttavuus
Päivä 13 Hevonen, jolla olen hypännyt isoimman esteeni
Päivä 14 Hevonen, jolla on ollut onnistunein tunti
Päivä 15 Hevonen, jolta olen tippunut pahiten
Päivä 16 Yritteliäin, hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 17 Hauskin, hevonen jolla olen ratsastanut
Päivä 18 Hevonen, jolla on ihanimmat askeleet
Päivä 19 Vaikuttavin, hevonen
Päivä 20 Pienin, hevonen jolla olen ratsastanut
Päivä 21 Suurin, hevonen jolla olen ratsastanut
Päivä 22 Itsepäisin hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 23 Hevonen, jonka haluaisin omaksi
Päivä 24 Elämäni tärkein hevonen

7 kommenttia:

  1. Hei mulla kävikin mielessä vieläkö vuokraat Lassea, mutta tän perusteella ilmeisesti et? Saako kysyä että miksi :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lassella käy nyt ratsuttaja treenaamassa kesän kisoihin, joten aikataulujen kanssa tuli vaikeuksia. :)

      Poista
  2. Hei,oikaisen sen verran Lassen omistajana,että ratsastan itse ja ihminen joka kilpailee sillä tänä kesänä :D

    VastaaPoista
  3. Jos kiinnostaa niin Vapper on tällä hetkellä mun hoitsu ja voi hyvin, on päässyt lihakset heikentymään mutta hyvin pappa jakselee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vapperin kuulumiset kiinnostaa aina :) ihana kuulla että voi hyvin. Toivottavasti on edelleen yhtä kiltti kun aikoinaan :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit :)
Asiattomat kommentit poistetaan.