keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin

Löysin tällaisen hevoshaasteen tästä blogista (en tiedä mistä se on alunperin lähtöisin). Ja halusin itsekin osallistua. Ajattelin kuitenkin vaihtaa nuo viikot päiväksi. Tai luultavasti ainakin tulen useammin kirjoittamaan haastetta kuin kerran viikkoon.

Aloitetaan siis ensimmäisestä kohdasta, joka on ensimmäinen hevonen jolla ratsastin. Uskoisin tähän kuitenkin käyvän myös ponit joten tässäpä tulee:

Shetlanninponi ruuna Henkka:
Kuvassa olen varmaan 8-9vuotias ja ratsuna siis Henkka. Henkka oli siskoni hoitoponi ja tällä ponilla opettelin ratsastuksen alkeet.

Viikko 1 Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin
Viikko 2 Ensimmäinen hevonen jolta putosin
Viikko 3 Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen
Viikko 4 Hevonen jota ikävöin eniten
Viikko 5 Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut
Viikko 6 Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut
Viikko 7 Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut
Viikko 8 Hevonen jonka selkään vielä haluaisin päästä
Viikko 9 Ensimmäinen lempiponini
Viikko 10 Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten
Viikko 11 Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä
Viikko 12 Uusin hevostuttavuus
Viikko 13 Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni
Viikko 14 Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti
Viikko 15 Hevonen jolta olen tippunut pahiten
Viikko 16 Yritteliäin hevonen, jolla olen ratsastanut
Viikko 17 Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut
Viikko 18 Hevonen jolla on ihanimmat askeleet
Viikko 19 Vaikuttavin hevonen
Viikko 20 Pienin hevonen jolla olen ratsastanut
Viikko 21 Suurin hevonen jolla olen ratsastanut
Viikko 22 Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut
Viikko 23 Hevonen jonka haluaisin omaksi
Viikko 24 Elämäni tärkein hevonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :)
Asiattomat kommentit poistetaan.