sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Uutisia

Hei! Minulla onkin tänään kerrottavani melko jännittäviä uutisia. Nimittäin osallistun 21.9. Rautalammilla järjestettäviin ratsastuskouluoppilaiden mestaruuskilpailuihin! Minähän olen siis kisannut elämäni aikana tasan yhden kerran kesällä 2013, menin silloin 70cm luokan Nisa ponilla. Postauksen noista kisoista voi käydä lukemassa täällä.

Menen tälläkin kertaa 70cm luokan ja edustan Keskimäen Hevostilaa noissa mestaruuksissa. Hevonen jolla menen on Heavily Toric ja tässä tulee se paras osa: En ole vielä kertaakaan ratsastanut kyseisellä hevosella! Mut lahjattomat treenaa ja soitellen sotaan, vai miten ne meni? No, tavoitteena ei sentään ole voitto vaan ajattelin laittaa tavoitteeksi puhtaan perusradan. Viimeksihän Nisalla minulla tuli perusradalle yksi kielto, joten toivoisin, että pääsisin nyt ratsastamaan toisenkin vaiheen ja saisin siis perusradan puhtaasti.

Sentään täysin ilman treeniä en kuitenkaan ajatellut kisoihin osallistua, vaan otin tiistaille yksityistunnin kisaratsuni kanssa. Luultavasti kuvaajakin pääsee paikalle, joten siitä tulossa sitten lisää. Jokatapauksessa olen ihan super innoissani noista kisoista, vaikka samalla olen jännityksestä kauhuissani! Toivottavasti kaikki menisi hyvin!

Kuva vuoden 2013 kisoista ©Kata

4 kommenttia:

  1. Onnea kisoihin. Mullakin on tuona päivänä kisat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sitä tarvitaan! Ja Onnea ja tsemppiä sulle myös omiin kisoihin :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Hyvä ettei tarvii yksin jännittää! :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit :)
Asiattomat kommentit poistetaan.