perjantai 12. syyskuuta 2014

Hevonen, jonka kanssa olen kehittynyt eniten

Uuden ulkoasun pykäsin eilen illalla. Banneri vaatii vielä fiksailua, mutta olkoon nyt siihen asti kunnes saan sen korjattua. Pitihän se ilme nyt vaihtaa syksyisempään. Talvi lookia odotellessa!

Ja sitten voisi taas olla välillä hevoshaasteen vuoro! Aikaisemmat hevoshaasteen postaukset voi käydä lukemassa kun klikkaa oikealla olevasta tunnistelistasta Hevoshaaste, tai jos klikkaa aina edellisen haasteen linkkiä tuolta postauksen alareunasta!

Toissakesä oli minulle sellainen kesä, jolloin kehityin ratsastuksessa enemmän kuin pitkään aikaan. Kävin tuolloin kerran viikkoon Joensuun ratsastusopistolla tunneilla, lisäksi olin käynyt estekurssin Jokirannan ratsastuskoulussa ja tämän lisäksi kävin ratsastamassa Murua ja otin silläkin välillä tunteja. Kävin myös tuolloin ensimmäisissä kisoissani. Tiivis opetus vei minua isoja harppauksia eteenpäin ratsastuksessa, vaikka valitettavasti seuraava talvi sitten söi osan opitusta. Tuon kesän 2013 takia nimeän Murun hevoseksi, jonka kanssa olen kehittynyt eniten.

Minä ja Muru kesällä 2013 ©Netta S.



Muistan, miten kävin aina viikon alussa ratsastustunnilla ja sitten kun samalla viikolla kävin ratsastamassa Murulla, niin tein niitä samoja tehtäviä mitä tunnilla oltiin opeteltu. Muru kun on vielä sen verran herkkä ratsastaa, että se ragoi jos istuin vinossa tai muuten vain huonosti. Muru myös tarjosi mielellään avotaivutusta, mitä aika paljon tuona kesänä tunneilla treenattiin.

Minä ja Muru kesällä 2013 ©Netta S.

Menneet:
Päivä 1 Ensimmäinen hevonen, jolla ratsastin
Päivä 2 Ensimmäinen hevonen, jolta putosin
Päivä 3 Ensimmäinen hevonen, jolla ylitin esteen

Päivä 4 Hevonen, jota ikävöin eniten
Päivä 5 Haastavin hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 6 Kiltein hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 7 Hirvein hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 8 Hevonen, jonka selkään vielä haluaisin päästä
Päivä 9 Ensimmäinen lempiponini
Päivä 10 Hevonen, jonka kanssa olen kehittynyt eniten

Tulevat:
Päivä 11 Hevonen, jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä
Päivä 12 Uusin hevostuttavuus
Päivä 13 Hevonen, jolla olen hypännyt isoimman esteeni
Päivä 14 Hevonen, jolla on ollut onnistunein tunti
Päivä 15 Hevonen, jolta olen tippunut pahiten
Päivä 16 Yritteliäin, hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 17 Hauskin, hevonen jolla olen ratsastanut
Päivä 18 Hevonen, jolla on ihanimmat askeleet
Päivä 19 Vaikuttavin, hevonen
Päivä 20 Pienin, hevonen jolla olen ratsastanut
Päivä 21 Suurin, hevonen jolla olen ratsastanut
Päivä 22 Itsepäisin hevonen, jolla olen ratsastanut
Päivä 23 Hevonen, jonka haluaisin omaksi
Päivä 24 Elämäni tärkein hevonen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit :)
Asiattomat kommentit poistetaan.