keskiviikko 1. tammikuuta 2014

My year 2013

Mitä kaikkea kuuluu minun vuoteeni 2013? Kesä oli ainakin varsinainen hevoskesä ja nautin joka hetkestä! Uusi kamera kotiutui tammikuun alussa ja sen käytön opettelua on myös ollut paljon. Olen tutustunu moniin ihaniin uusiin ihmisiin! Erityisesti (hevos) ystävistä mainittakoon Miila ja Netta. Te teitte tästä vuodesta erityisen ihanan hevosvuoden, joten Kiitos!

Oikeista hevosista mainittakoon Muru, Nisa ja Mondo. Nämä kolme niin erilaista hevosta tekivät erityisen vaikutuksen ja opettivat minulle todella paljon. Ratsastuksen opettajista erityis kiitos menee Jukalle ja Reetalle. Nämä kaksi todellista ammattilaista saivat minusta koulittua taas pikkuisen taitavamman. Kiitos kaikille muillekin, jotka ovat olleet osana minun vuottani 2013!

Apsu, joka siirtyi ikivihreille vuoden lopussa. Hiku ja estetunnit. Kisakuvaus pakkasessa ja ensimmäiset ratsastukset Nisalla.

Kevät
Otsikot näköjään katosi näistä lopuista kollaaseista. Mutta, Mondo ja onnistunut estetunti, Elviksen pesuhetki ja Estekurssi opistolla, jossa ratsuna Tappi.

Kesä
Nisa ja 95cm este, Murun ratsastusta, Netan ottama onnistunut kuva minusta ja Murusta, Kisahoitajan pesti Sissin kanssa. Ensimmäiset kisat, ikinä!

Syksy
Uusi talli Siilinjärvellä ja uudet ratsut, tässä kuvassa Danny. Viimeiset hyppelyt Nisalla. Hevoskuvausta ulkosalla ja uudesta kodista nauttiva Elvis.

Sellainen oli minun vuoteni. Odotan ensikesältä taas paljon heppailuja ja toivon että pystyisin käymään yhtä usein kuin viimekin kesänä. Talvella varmasti käyn vähemmän ratsastamassa, mutta yritän silti silloin tällöin käydä. Kuvauskeikkaa on jo suunnitelmissa, jos kaikki menee kuten pitäisi. Siinä tapauksessa suuntaan loppiaisena kuvaamaan WinterCup estekisoja Kantelesärkkään.

4 kommenttia:

  1. Hei oisko sulla joskus innostusta tulla kuvaamaan minnuu ja jymyä meidän tallille? :) voin toki vaivan palkkaa maksaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisipia ollakin! :) Pistä vaikka fb:ssä viestiä.

      Poista
  2. Mä oon haastanut sutt
    Katso sivulta hilkkamuumuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Olenkin tuon haasteen jo aikaisemmin tehnyt, mutta kai sen voisi taas tehdä uudestaankin :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit :)
Asiattomat kommentit poistetaan.