perjantai 14. elokuuta 2015

Uusi alku

Tervetuloa uudistettuun blogiin! Siirsin vanhoja tekstejä entisestä blogista myös tänne, mutta jätin tarkoituksella osan pois. Tarkoitus onkin nyt jatkaa laadukkaampaa bloggaamista. Uudistetussa blogissa pyrin julkaisemaan tavallisten ratsastuspostausten lisäksi myös hieman pohdiskelevampia postauksia ja ylipäätään panostaa postausten laatuun.



Uusille lukijoille tässä pieni infopaketti:
Olen 26-vuotias harrasteratsastaja ja olen harrastanut ratsastusta n. 15 vuotta. Tällä hetkellä vuokraan kahta eri hevosta, Bambia ja Poutaa, joista voi lukea lisätietoja sivupalkin linkeistä. Minulla on ollut pieni estepelko, jonka olen ainakin melkein jo selättänyt. Koen olevani enemmän esteratsastaja, kuin kouluratsastaja vaikka minussa onkin herännyt pieni istuntanatsi oman istuntani suhteen viime aikoina. Käyn myös säännöllisesti ratsastustunneilla sekä valmennuksissa ja pyrin kehittymään jatkuvasti ratsastajana.

Tervetuloa seuraamaan aktiivista hevosharrastamista ilman omaa hevosta!

Vanhoille lukijoille tiedoksi:
En tällä hetkellä enää vuokraa Jossu-ponia, jolla kävin myös kesällä koulukisoissa. Oma jaksaminen ja vapaa-aika ei riittänyt enää, joten jotain oli pakko jättää pois. Harmittaa kovasti itseänikin, mutta joskus on tehtävä kurjiakin päätöksiä. Tällä kertaa nyt sitten näin. Jossusta saa joku taitava varmasti itselleen kivan vuokraponin.

Minä ja Jossu keväällä 2015




Follow my blog with Bloglovin

3 kommenttia:

  1. Mistäpäin Tää jossu oli? Mietin vaan oisko ollu mulle sopiva vuokrattava, jos ei ole jo löytänyt vuokraajaa. Kun ehkä tänä vuonna ehtisi miettimään vuokraushommiakin:)

    VastaaPoista
  2. Haastoin sinut blogissani ! www.my-priceless-star.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit :)
Asiattomat kommentit poistetaan.